Inte okej
Publicerat den

Härlig start på dagen förut. Går till busshållplatsen och där står två alkoholister. Den ena vet jag vem det är (den andre ser ut att vara Freddie Mercurys tvillingbror) men är inte van vid att se honom såhär, även om jag vet att det går utför för honom. Han kommer fram, dyngrak, och börjar prata och kramas. Och kramas. Och kramas. Härligt att för en gångs skull krama ett fruntimmer sa han. Och kallar mig hela tiden för älskling. Polisen har kontroll lite längre bort. Mannen säger att dom är ute efter honom, vilket dom säkert är. Har hört att han gjort lite tokiga saker. Han börjar skrika lite åt polisen, för att visa vad han känner för dom. Äntligen kommer bussen! De sätter sig längst fram för att prata med chauffören och jag går bak till min vanliga plats och hoppas att de ska stanna där framme. Under resan ropar han lite åt mig. När vi nästan är framme kommer han och sätter sig hos mig, tar upp telefonen och visar mig. Där står hans nummer. Jag trodde först att han skulle be om mitt. Det hade vart förtjusande då jag har jättesvårt att säga ifrån och sådär i panik kan ha svårt för att ljuga. Jag knappar iaf in hans nummer, han tittade ju. Sen sa han att det alltid är kul med sms. Ja, inte blir det några härifrån iaf.. Jag känner mig lite, ja jag vet inte. Det känns inte okej att ha en vuxen (eller nån för den delen) man klängandes på mig.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?