Blommigt
Publicerat den

Jag har inga gröna fingrar. Men självklart skall vårt hem vara fyllt utav blommor och gröna växter! Det gör så väldigt mycket tycker jag. Förut tömde jag fönstret i köket för att duscha blommorna som brukar stå där. Nu ser det helt naket och jättekonstigt ut.
Balkongen är inget undantag. Dom vanliga blomlådorna med pelargoner är på plats. I början av maj köpte jag en lite större fuchsia (vem har tålamod att vänta på att det skall växa?) och två stycken (i efterhand olika varianter märkte jag) pioner. Kul med jämförelsebilder, den ena har växt en massa på dom tre veckor det är mellan fotona.
Ni ser vad det är för färg på ena krukan va? (...) Det bor en till sån där nu. Plus två svarta. Försöker odla jordgubbar! Men det är ju det här med att vattna.. och mina ogröna fingrar..
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?