Skall vi sova på saken?
Publicerat den

Det mest efterlängtade rummet, sovrummet! Hit in bar N och en vän in garderoben från hallen. Det kändes mer behövligt med varsin därinne än en i hallen till ingen nytta. Dom hamnade lite provisoriskt i varsitt hörn i väntan på att vaktmästaren skulle komma och måla socklar och sätta iordning dom. För att underlätta arbetet ställde vi trådkorgarna vid varsin sida av sängen. Tror ni dom fick stå där länge eller? Tror ni jag återigen fick tjata? Japp. Suck. MEN! Det var ju lite tur ändå. Några dagar innan dom äntligen kom kände jag att vi kanske ändå kunde klara oss på en garderob och bära ner den andra (som var smalare) i förrådet. Så blir det dessutom lite mer luft i rummet. N nappade direkt.
Klart det inte blev smärtfritt detta heller. Ni får se i nästa inlägg!
 
Här får ni lite bilder på vårt tetris! Allt åkte runt i rummet en del under veckorna. Sängen visste vi att vi skulle köpa en ny och den veckan kändes som en evighet!!! Den gamla ser så pyttig ut haha. Så himla mycket bättre med den nya och en sån som jag verkligen längtat efter! Rummet blev mycket mer komplett!
 
Jag blev överlycklig när N gick med på att jag köpte den turkosa lampan. Alla som känner mig vet hur galen jag är i turkos. Hittills har alla som sett den tyckt att den är riktigt snygg! Bilderna gör den ju inte rättvisa såklart.
Spana in det snygga golvet förresten! Och här är vår andra väggfärg. En blågrå som precis som den i hallen och köket skiftar helt makalöst. Allt mellan blått, gråaktigt, grönaktigt, blågrått, blågrönt osv.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?