Solsken och mjukglass
Publicerat den

Idag ringde syrran och frågade om jag ville komma ner till Grebbestad och käka glass med henne och Loppan. Men självklart!
Det är sjukt vad vädret gör för humöret. Jag känner mig gladare just nu, inte skitbra, men bättre. Hoppas det håller i sig, både det fina vädret och det fina humöret.
Riktigt gott med glass var det i alla fall. Loppan såg skeptisk ut bakom sina solglasögon. Inte på grund utav glassen då.
När syrran satte henne i gungan kom det där härliga skrattet, ni vet ett sådant skratt bara ett barn kan frambringa. Riktiga glädjeyl. Jag filmade med min systers kamera så nu väntar jag på att hon skall skicka filmen till mig så den kan åka upp här ^^
Skönt som fan att få komma ut. Har ju varit hemma hos syrran och hennes man ett par gånger denna veckan och det gör så himla mycket för måendet. Annars sitter jag mest instängd här, framför datorn.

Lite senare mötte i alla fall J upp oss, vi sa hejdå till syrran och Nico och gick och handlade (spänningen). Fint att få träffa J en stund <3
Men fyfan för att köra varma bilar. Spyr. Och att ta på sig skinnjacka är ju inte så smart va.. Kul det skall bli till sommaren. Jag kommer vara en blöt, stinkade hög (har ju slutat med deo) fram till september. Ser inte fram emot detta.

Jag vet att usla mobilbilder är trist, men min stora kameraväska är inte alltid så rolig att släpa med sig. Men jag har en del bilder på lager (som vanligt). Skall bara få tummen ur..





Jenny

fin du är. å så min söta lilla stumpa också, så allvarlig :P



URL: http://minimaxen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?