Sätt ett o framför pepp
Publicerat den

Vart är min pepp? Jag har ju väntat nu i flera månader! Med tusen ord skulle jag kunna skylla på mörker, rusk, dålig sömn, ingen sol, kyla, medicin som inte fungerar till 100% osv. Men sanningen är väl att för att det skall bli en förändring, positiv eller negativ, måste jag ta tag i det själv. Jag vet ju det. Varenda dag tänker jag på det. Och det blir alltid samma svar. Jag tar hand om det imorgon. Var är min rövspark? Mitt hopp hänger just nu på mina framtida möten med Y. Hon vet vad hon skall säga och kanske kan vi luska ut en "lösning" tillsammans. Jag hoppas på det, åh vad jag hoppas. Det är så totalt utslitande att må dåligt. Och att dessutom sova så jävla dåligt. All lust och ork försvinner, håller sig gömd långt, långt borta.

Nu känner jag att det kanske blir lite väl många inlägg där jag jämrar mig över detta. Jag försöker att låta bli, men jag vill även att folk skall förstå mig.
När all vaken tid går åt till att tycka att allt är hopplöst och värdelöst, ja då är det svårt att vara positiv. Jag försöker lura mig själv, det kan fungera ibland, en liten stund. Sen kommer mörkret tillbaka igen med en hård smäll, inte helt oväntat.

Min läkare pratade om att byta medicin till hösten om jag fortfarande mår såhär då. Det är jag livrädd för och jag vill absolut inte byta.
Min mage vänder sig bara jag tänker på framtiden. Inte ens en avlägsen framtid, utan bara en vecka, en månad framåt.
Jag tror att både jag och J skulle behöva ett miljöombyte..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?