Remby
Publicerat den

Jag har fått privilegiet att prova tjänsten Remby i 10 dagar. Efter detta får jag ett års gratis PLUS-medlemskap. Superspännande!
Men jag har ännu inte satt mig ned och tagit mig tid att utforska sidan ordentligt, inte riktigt greppat vad man skall göra där. Jag tänkte plöja igenom deras instruktionsvideos till helgen och se om jag kan få ordning på det ^^
Det verkar skoj i alla fall och kan säkert bli väldigt populärt, skulle jag tro.

När jag vet mer uppdaterar jag i bloggen, detta vill ni ju inte missa!



alexandra

Hm, vad är det för någpt?:o



re: jaa jag ska till skottland! Samma stad som Winnie faktiskt, haha!:)



Du är stark som du är! Hoppas verkligen du tar tag i det med och får hjälp senare dock.<3



URL: http://atypi.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?