Shoppinggalen
Publicerat den

Det känns som att det enda jag gör nu är att spendera pengar! Förvisso på roliga saker, men ändå.
 
Jag har fått köpt lite mer fotoutrustning, som ni kommer få se när allt anlänt. Himla kul att kunna utöka fotoväskan.
Sen är det lite annat, som ni också kommer att få se. ^^
 
För övrigt har jag sådan ångest. J har ju köpt en ny fin kamera och jag vill bara kasta min skrotiga åt helvete.
Det blir så uppenbart hur mycket bättre hans är och vad min saknar. Jag är sjukt, sjukt glad för hans skull, så tro inget annat. Men med bröllopet om mindre än en vecka blir inte paniken lättare.
Alla mina bilder känns som om de är totalt färglösa med en grå dimma över sig. Dåligt fokus. Tråkiga vinklar. Och hur fan skall jag hinna fokusera på ögonen på två personer utan att de skall stå blickstilla i fem minuter?!
Jag dör, jag dör, jag dör. Jag vill ju göra ett bra jobb och dessutom känna mig nöjd själv. Det gör ju så himla mycket att man kan känna att fan, detta blev ju riktigt bra!
Men just nu vill jag bara gräva ner mig..
Vi var på kalas för mig hos syrran förut, och jag ville bara gråta då jag såg att J's porträttbilder blev superduperbra och med en sån fin skärpa, medan mina blev ja, gråa och fula.
Haha, jag låter som världens mest missunsamma, avundsjuka barnunge.
Men längtan efter en bättre kamera blir bara starkare och det rycker verkligen i armen, som att den gör sig redo för att kasta bort den jag har åt fanders.
 
Okej, väl i datorn ser de ju lite bättre ut, som tur är..






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?