Zzzz
Publicerat den

Åh vad jag önskar att jag haft bättre bilder att visa än dessa från mobilen!
 
Det mest efterlängtade rummet, sovrummet. Vi har levt i en etta på strax över 45 kvm i nästan ett år. För egen del var det inga problem. Jag var så van vid att bo där (var inne på mitt sjätte år tror jag). Men N saknade verkligen ett sovrum. Såhär i efterhand är jag så jävla tacksam över det och fattar inte hur jag ens kunnat klara mig så länge utan ett. Det är fantastiskt!
Vi trodde att katten skulle klösa en massa på dörren då han hatar att bli utestängd och absolut skall vara så nära oss han bara kan alla timmar på dygnet. Men det har funkat hur bra som helst. Han är ju såklart olycklig över att inte få vara där, speciellt som han vet att balkongen ligger där, men han sköter sig!
 
I rummet stod två garderober. När vi kikat på planlösningen hade vi sett att en skulle stå här och den andra i hallen, men vi blev osäkra. Skulle båda vara i sovrummet? Ja, vart skulle den få plats i hallen? Och det låter mer vettigt med två här. Men ena saknar ju sockel (jaha, klädkammaren) och handtagen är olika.. Vi spanade på väggarna efter  gamla hål och kände att vi hittat lösningen! (Trodde vi..)
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?