Kläderna skall också ha ett hem
Publicerat den

Vi smyger lite längre in i hallen, till den så kallade klädkammaren. Okej, den är inget att skryta om. MEN så jävla skönt att ha någonstans att hänga alla våra luvtröjor (N äger cirka en miljard men använder nästan uteslutande två av mina tre..) och jackor som inte används. Dessutom kan jag gömma undan dom skorna som inte får plats i skoskåpet och få en bättre överblick.
Dörren skall ner i förrådet och sockeln, ja. Den är väl en historia i sig som idag äntligen (!) blev löst!
Så, en klädkammare skall då rymma en del av dina kläder. Det gör den. Men i huvudsak skulle jag väl vilja säga att den mest agerar *dum dum dum* förråd. Heh. Finns det ställen att stuva undan all skit man inte orkar rensa/ta tag i/sätta upp/hitta plats åt osv så vet vi ju alla att dom lätt fylls ganska fort.. Vi kan skylla på att grejerna tar plats och ändå inte går att sätta på sin riktiga plats än iom flyttkaos, det är ju en del av sanningen. Men mest är det bekvämt. Får vi gäster?! SNABBSTÄDA! IN MED ALLT I KLÄDKAMMAREN! FÅR DET INTE PLATS?! KNÖ IN DET I LILLA FÖRRÅDET VID LÄGENHETEN, I GARDEROBER, STORA FÖRRÅDET, I ALLA SKÅP, UNDER MATTAN FÖRFAN!
Ni kan inte lura mig med att det bara är jag och N som tänker så!
På bilderna skymtar även den hysteriskt fula hatthyllan som jag nämnde i inlägget innan. Uuuä.
 
PS. man får plats med mer än vad man kan tro i det där lilla rummet! Det bara slukar allt tacksamt.
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?