Härliga smärta
Publicerat den

Att sitta och plågas i ett par timmar i studion var inte så illa ändå. Mina andra tatueringar har ju inte vart några mästerverk och de har gått fort som fan att göra.
Sist jag tatuerade mig (för ganska exakt ett år sedan) gjorde jag två under samma tillfälle. Fast jag räknar dom som en eftersom de hör ihop. Men de är ju på helt olika ställen på kroppen.. Oh well, antar att en ändå så småningom kommer till en punkt då det blir svårt att räkna dom, om en som jag ska ha dubbla sleeves och fylla benen och ja..resten av kroppen.
Det blev alltså två denna gången också. Varför ändra ett vinnande koncept?
Att köra med skuggningar och färg var ju något helt nytt för mig, men åh så fint det blev! Men satan vad ont färgläggningen gjorde. Fast jag tänker som så, det är en övergående smärta, sen får jag vara fin resten av livet ^^
Det lockar att lägga upp bilder redan nu (kunde inte hålla mig ifrån Instagram och Facebook) men jag tror jag avvaktar tills jag kan fota dom med stora kameran.
Hur eller hur, jag är så jävla nöjd! Och snygg.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?