Äntligen!
Publicerat den

Efter hundra år så har jag äntligen fått ändrat designen! Så jävla skönt. Är himla stolt över mig själv att jag lyckats med alla koder (ja alltså, kombinerat massa från olika ställen och satt på rätt plats och ändrat dom). Phew!
 
Jag har gjort ett helt nytt Instagramkonto som är öppet för alla. Bilderna i sidomenyn uppdateras direkt jag postar nytt på IG. Ni kan även trycka på Instagramikonen för att komma till mitt konto. Jag kommer ladda upp bilder där allteftersom, men just nu får det vänta lite.
 
Bloglovin'-ikon fixad också!
 
Det är säkert massa småfel här och där (sånt som nog mest jag själv stör mig på), bland annat ser det lite konstigt ut vid kommentarerna, men på det stora hela är det nog okej ^^
 
Och så skönt att ha min egna bild i headern.
 
Kanske dags att sova nu då?



Malin

Vad fint det blev med Mandelträdet som header
Snyggt det jag sett hittills

Svar: Tack! <3
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://lazycat64.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?