Bröllop
Publicerat den

Ja, igår var ju den stora dagen!
13gb har jag fyllt, så nu är det en hel del att gå igenom, rensa, organisera och redigera. Men kul!
 
Jag är lite besviken över att det inte blev några "konstnärliga" bilder, för vi hade ont om tid och sen var jag ju ganska nervös och fick hjärnsläpp. Men jag hoppas innerligt att de blir nöjda ändå med de lite mer traditionella. Ja, att de blir nöjda överhuvudtaget såklart. Det är ju så svårt att veta vad andra gillar, jag kan mest utgå från mig själv.
 
Här får ni i alla fall en liten förhandskik. De andra bilderna kommer dröja och om jag får lägga upp dom här är det ju efter att de själva fått dom, givetvis!
 
Och jag måste tillägga att Lotta och Micke är helt underbara och jag önskar dom all lycka!
 
Bilden fick även ingå i "veckans fotoutmaning" (som vi startat upp igen), där temat var nystart.
 
 





Lotta

Så fint kort på min bukett!!! Bilden lever verkligen! Tack!! Kram

Svar: Åh tack!!Jag hoppas att det blir bra med resten också, men jag var ju så nervös och stressad (och ovan vid porträtt). Men jag har gått igenom bilderna en gång än så länge och har hittat några jag verkligen gillar (:

Kram tillbaka!!
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://mammalotta.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?