Movietime, again..
Publicerat den

Efter att ha sovit cirka 2 timmar, tagit mig till jobbet i zombietillstånd och lyckats köra hemåt utan att dö (jag blir så himla tankspridd när jag är trött, glömde pengarna i bilen upptäckte jag i kassan, och glömde sätta på ljuset på bilen, upptäckte jag när jag var hemma) blev det bara en snabb sväng in för att byta om, sen drog jag till syrran, som lockade med äppelpaj och muffins ^^ Yum.
Loppan hade feber men var på oväntat bra humör. Mitt mosterhjärta smälter lite.
Lättroad är damen också (det är väl alla små). Hon puttade ner nappen (bland alla muffinssmulor) till golvet med ett glädjetjut, sen tog syrran och kastade upp den igen. Ner på golvet, upp igen, ner osv. Självklart var jag tvungen att filma. Barnskratt är något av det bästa som finns ju! Jag orkar inte klippa filmerna, så om någon mot förmodan kollar så får ni stå ut.

Sen fick jag även filmat när hon gick. Eller ja, stapplade fram snarare. Hon såg ut som en gammal pensionär! Höll på att krevera.
Krypstilen är skön med..





Yohanna i Las Palmas

Det där känner jag igen, kasta ALLT pâ golvet. Jättekul tydligen ;)



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle bli sugen:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/may/real-life-stjarntecken.html

Svar: Haha ja ^^ Lite roar dom små!
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?