Grillningen hos syrran
Publicerat den

Ja, för ett tag sedan var ju jag och J hos syrran och N och grillade. Inatt tog jag äntligen och redigerade bilderna. Jag tror att jag delar upp inlägget i två delar, så det inte blir för mycket på en gång.



Syrran har en smart grej, som ihopfällt ser ut som ett litet parasoll, men som är till för att ställa över maten för att skydda mot bland annat insekter. Skitsmart! Här ser ni löken till grillspetten under sagda smarta sak.

Min syster hade gjort en supergod sallad.
Den var fylld av fetaost som jag tror försvann på två sekunder, då alla utom jag är helt galna i det.



Karnivorernas grill.

Och så min lilla grill haha.

 

 

Punkhäst!


Ser ni vad som gömmer sig i gräset?


Denna lilla krabaten!





lovisa/polichinelle

åh grodan!

Svar: Hihi ja!
inspirationisthekey.blogg.se



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?