Ytliga saker
Publicerat den

Förr fattade jag aldrig grejen med parfymer. De var bara dyra och jag luktade ändå ingenting av dom. Sen fick jag några prover från affären och några från en internetbutik, sen var jag fast. Det är ju hur kul som helst!
Och visst luktar jag! (gott får jag ju då hoppas) Himla skoj att alternera dag för dag och se samlingen växa. Både med billigare och dyrare varianter.
Men en av favoriterna (en av de första jag köpte) håller på att ta slut och jag har inte haft pengar att lägga på just parfym nu på ett tag. Skitbra att Nordicfeel och parfym.se finns! De är jäkla billiga alltså (köper en del smink där också).
Jag fick i alla fall ta mig råd (i februari...jag är inte snabb med att uppdatera), så nu behöver jag inte oroa mig på ett bra tag att favoriten skall sina.

Inhandlade även en flytande foundation från Kicks (där får du alltid med lite presenter, bland annat något parfymprov), men njäe. Den är väl bra, men inte så bra som jag hoppats. Dessutom blir jag för mörk av den, som med alla andra jäkla foundations. *blekfis*