Jobb
Publicerat den

 

 

 

Detta är vad jag skall göra nu, eller i alla fall lite smått. Har hundratals bilder att gå igenom (569 just när jag tog denna screenshot) och i detta nu håller jag på att importera från kameran. Så det är en hel del "gamla" (några dagar) bilder och en massa nya som jag skall gå igenom, sortera, slänga och redigera. Phew. Hjälper dessutom syrran att fota hennes smycken, som ni kan se på bilden, så hon kan lägga upp dom på sin smyckesblogg. Hon har ju som sagt börjat fixa ihop egna som hon sen säljer.

Men hur fan fotar man armband på ett snyggt sätt? Ringar är ju lätt, men armband måste man ju nästan hänga för att visa dom snyggast.. Skitsvårt!

 

Förresten, ni kom väl ihåg att släcka ner förut under earth hour? Det gjorde jag och tände istället en massa ljus, supermysigt! Och ännu bättre blev det av att jag städat (äntligen) innan. Åh, finns det något bättre än ett nystädat hem och en massa tända ljus? Tja, det skulle väl vara mysigt sällskap, en kopp varm choklad och en bra film kanske.

 

Ja, och varför har jag nu fått ändan ur och städat? Jo, mamma fyllde för ett litet tag sedan och jag ville fixa eget kalas med tårta och tjosan. En bra spark i baken. Ingen dog av min tårta heller.

Och det är ju helt sjukt att Nico snart kan gå helt själv. Fast å andra sidan fyller hon ett år om ett par veckor, så konstigt är det ju inte egentligen. Men det händer så mycket mellan gångerna jag träffar henne, även om det bara gått en vecka.

 

Hoppas ni har det fint och att ni njuter av solen!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?