Happy Price
Publicerat den

I förrgår var jag och mamma iväg till Happy Price (lågprisvaruhus) och handlade lite. Eller okej, man (jag) kan aldrig handla med måtta på sådana ställen och kom såklart hem med mycket mer än planerat. En hel del städsaker och småkrafs (typ fryspåsar, dammvippa, karottunderlägg osv) och två nya ramar, eftersom de går sönder hela jävla tiden. Såklart var ena ramen inte likadan som de jag har hemma, så får se hur jag gör.

Här har ni lite bilder på några saker som jag köpte. Ber om ursäkt att bakgrunden är sönderfrätt på de flesta bilder.
Ps. Ni får med lite katthår också ^^

Dessa tänkte jag ha ett par av på min "nymålade" svarta byrå och de andra två på balkongen kanske. Kan bli mysigt.


Denna skall få hänga i hallen så mina väskor har någonstans att bo. Är bara så trist att jag valde en sådan mörk färg till hallen, då vi tapetserade om. Ångar mig ganska kraftigt.