Sneak peek
Publicerat den

Här får ni en liten sneak peek på en del av vad som inhandlades på IKEA. Nej, jag skriker inte. Det stavas ju med versaler, silly.
Inte så svårt att lista ut vad jag köpt va? Nä, det var inte meningen att vara klurigt heller, jag vill bara vänta med helhetsbilderna tills allt är klart och jag kan sätta ihop ett före- och efter-kollage, eller liknande. Det är ju så mycket roligare!
Det kan kanske verka som om jag är hiskeligt rik (okej, där är ju allt relativt. Hiskeligt rik i min mening då, som har levt på existensminimum och sen arbetat mig uppåt mot en mer dräglig, men fortfarande mot "bottenskrapet", nivå), så är dock inte fallet. Man får mycket för pengarna helt enkelt!
Väldans massa vitt, I know. Jag vet inte sjäkv vad för knäpp jag fick i huvudet. Jag kanske är trött på allt mörkt som jag kopplar till dåligt mående?
 
 
Min dator har bytt plats från köket till "stora" rummet, som agerar både sovrum och vardagsrum i ett.
Det blev mycket trevligare med lite grönt!
 
Min stora växt fick ett trevligare hem.
 
Haha ja jag vet, olidligt intressant med garderobsbilder! Jag kan tänka mig att en viss person kommer sitta och frusta och himla med ögonen när denne ser detta ><
Men i alla fall, det blev en del nya sängkläder. Plötsligt blev det mycket roligare att bädda sängen!
 
Och så nya handdukar. Inte för att bilden visar det så bra, det är mest mina gamla som syns..
Här ligger även mina två tavlor som skall upp i köket. Eller, de har redan vart uppe, men ramlat ner igen.
 
Såhär ser min hall ut för närvarande. Komplett med katthår och allt. Jag måste rensa i förrådet och köra saker till tippen innan det kan bli någon ordning. Och få iväg soffan..
 
Trångt och jävligt!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?