Lycka!
Publicerat den

Jag befinner mig för tillfället i himmelriket. Snubblade in på en sida som jag hört talas om flera gånger, men aldrig orkat bemöda mig med att besöka. Oh lord. Det är så mycket inspiration att jag blir helt snurrig av lycka. Jag kommer sitta här hela natten och min hårddisk kommer krascha av alla sparade bilder. Love it!
 
Idag har förresten syrran, Loppan och mamma varit här. Vi skulle färga våra ögonfransar men det blev ju mindre lyckat. Stackars mamma säger jag ):
Det var i alla fall mysigt att träffas och jag dog lite när Loppan försökte pussa mig (jag backade dock när jag insåg vad som höll på att hända, barndregel är inte min grej..) och var en centimeter från mitt ansikte och blinkade som en liten docka med ögonen, samtidigt som hon försökte placera den blöta pussen. Gullunge!
 
Nu gör min hals lite ont, det är ju väldigt onödigt kan jag tycka.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?