Detaljer
Publicerat den

Jag har nog inte visat lite av det jag köpt för att piffa upp köket. Klockan har ni ju fått se, men jag tror inte att jag lagt upp några bilder på gardinstången och gardinen. Och det är väl snart ett år sedan de inhandlades..
 
Jag är sådan att för mig är även de små detaljerna, som ingen riktigt lägger märke till, viktiga. Så jag kunde ju inte köpa vilken gardinstång som helst. Och inte vilken gardin som helst heller.
Stången jaktade jag efter ett bra tag, men hittade ingen som jag gillade. Tills jag bläddrade i J's reklam från Jysk, där de dessutom då hade rea, och hittade den perfekta. Så snart efter det köpte jag den, när vi ändå var iväg åt det hållet. Det blev superfint (med hjälp av mamma såklart, min handyman) och jag är toknöjd.
 
Några månader tidigare hade jag fyllt år och syrran hade lovat att jag skulle få handla på Jotex, hon hade pengar innestående där som jag fick. Jag la till lite extra och passade på att klicka hem en massa kökshanddukar. Den perfekta gardinen, som jag hade haft ögonen på ett tag, fanns där. Eller nästan perfekt, den är lite för kort i bredden, men det fick gå helt enkelt. För den är så snygg och jag föll för den. Och som jag nämnt tidigare så kan jag inte släppa saker jag fallit för. Jag måste ha saken/göra det på det sättet.
Men den hänger så fint på den lika fina gardinstången.
 
J kom dessutom med en bukett rosor till mig en dag och när det var dags att hänga dom för att torka tänkte jag att det var passande i köket, på den snygga stången. Oh vad rätt jag hade!
 
Nu skall det bara fixas lite till, saker som jag bara skjuter upp fast jag har sakerna hemma, innan köket är klart. Några saker måste jag köpa, men de får vänta.
 
På bilden får ni även se min otroligt flashiga (och dammiga) lampa, som hänger lite fel. Och mina skeva persienner (katten som massakrerat) som lyser igenom. Fina grejer det!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?