Baldersbrå
Publicerat den

Baldersbrå eller prästkrage?
Jag var helt säker på att det som växer hejvilt här utanför är baldersbrå. Så jag Googlade men blev plötsligt förvirrad. De verkar ha ganska smala kronblad, till skillnad från prästkragen. Mina ser inte ut som Wikis bild, men å andra sidan är jag ganska säker på att de jag fotat skall ha dill-liknande blad. Eller? Hm. Hursom, här kommer en drös med vad det nu är. Ni kanske tror att jag är tokig och behöver ändra styrka på glasögonen, då jag laddar upp en massa likadana bilder. Nä, jag är bara så hiskeligt velig och tycker att bilderna ser olika ut (om än pyttelite, men tillräckligt för att jag skall vela), och får ångest och kan inte bestämma mig. Haha. Livet är hårt, men lite bilder har väl ingen dött av?
 
 

 



anna

Förstår att den känns gammal, den jag köpt nu är visserligen mer än fyra år, men den är ändå väldigt mycket bättre. Bäst att ladda upp med minneskorten bara, för de används inte längre ;) haha



URL: http://madeinjapan.nu


anna

Nu råkade jag visst skicka iväg för snabbt och blogg.se-kossan kom på besök också haha. Mmm, förstår precis hur du känner. Otroligt frustrerande med bruset när man höjer Iso det allra minsta. Hoppas du kan få dig en ny pärla inom hyfsat snar framtid också. Ja, jag hoppas på att kunna utvecklas mycket. För nu är det inte kameran som stoppar mig, utan enbart bristen på kunskap :) känns underbar.

Stooor kram!



URL: http://madeinjapan.nu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?