Veckans fotoutmaning
Publicerat den

Så då mina vänner. Jag pratade ju om att jag skulle försöka mig på en fotoutmaning. Det var från början meningen att gå via våra bloggar, men det blev så många som hakade på (från ett forum jag hänger på) så vi bestämde att vi postar våra bidrag där istället. Men självklart visar jag dom här också och skall när jag kommer ihåg göra en ny kategori bara för detta ändamål.

Som vanligt var jag ute i sista sekunden (vi har en vecka på oss) så det blev inget bra alls. Bara en panikbild. Temat var "veck", och här ser ni då min tolkning. En liten, halvt förlisande, valnötsbåt. Den skulle ha segel också, men fan vad svårt det var att försöka få på, så jag fick skippa det. Inte så nöjd med bilden, men hoppas på att jag i fortsättningen har lite framförhållning ^^