Roliga saker
Publicerat den

Jag fick lite sådär oväntat in lite (mycket för mig) pengar och shoppade loss förut. Finfina grejer!! Ni kommer få se allt när det anlänt.
Åh, kan inte vänta!!!

Och jag och en fin vän tänkte försöka oss på lite fotoutmaningar. Bara hon och jag tror jag, mest på skoj. Ingen som vinner eller så, bara jämföra bilder. Det är ju kul! Och jag tror det kan ge mig inspiration. Eller prestationsångest..
Nej, men det här blir bra!



ardiana

oh vad kul med fotoutmaning. du får visa bilderna sen.

skönt med lite extra cash ju :D



Det är lugnt ang att du skrivit sent jag blir glad att du kommenterat :D



vad duktig du är som slutat röka, det är starkt gjort.

ja asså det luktar riktigt illa, och det sjuka är att det sätter sig i allt, kläder gardiner väggar möbler osv. its not okej



URL: http://ardiana.blogg.se/


Eleonore- Kokboksutmaningen!

Alltid välkommet med oväntade pengar :D Härligt att du unnade dig lite roliga saker :)

Javisst är det bra så med internet så man kan beställa hem katalogen istället!

Kram



URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?