Smarta saker
Publicerat den

Jag köpte ju en liten glasflaska att ha olja i. Såhär tjusigt blev det (hundra år senare).
Och jag snubblade över ett smart tips, att ha glasunderlägg till klibbiga saker i skafferiet (till exempel sirap, som lätt kan rinna över kanten och klibba fast i botten). Så jag tänkte att jag ju hade några stycken som jag ändå aldrig använder, de kan jag ju använda att ställa flaskan med olja på (det rinner ju över kanten varenda gång) och varför inte pepparkvarnen? Annars blir det lätt pepparspår på diskbänken.
Och ja, det blev inte så tokigt, eller vad säger ni?
 
Ps. Ja, sirapen fick sig också ett underlägg. Kändes mycket viktigt att poängtera..
 
 



Anna

Det ska jag absolut göra :} solen måste jag nog ta det lugnt med, jag är så vit att jag är genomskinlig haha. Men jag solar lite försiktigt för dig också ;) Kram!



URL: http://madeinjapan.nu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?