Tja
Publicerat den

Ja och så kan ni ju få lite bilder på mig också, eftersom jag vet att ni sitter och väntar på dom (;

Ni får med ett par sådana där "outfitbilder". Spyr på ordet, spyr på hela begreppet. Men det kan väl vara kul? Hah!

Mina gamla favoritjeans som har hängt med runt 10 år nu. Lappade i röven med texten "Fuck you" och med en massa begynnande hål som bara väntar på rätt tillfälle att spricka upp och blotta hela min bakdel (därför använder jag dom aldrig).

Och favorittröjan som jag numera praktiskt taget bor i. Den är ute på äventyr hos J då och då, så nu passar jag på att nöta sönder den. Det är min fina (<3) väns systers killes (phew) band. Ingen musik jag lyssnar på, men jag ville stötta dom plus att vi fick dom till reducerat pris och huvtröjor utan dragkedja verkar vara nästintill omöjligt att hitta! Den har dock några år på nacken nu.

(jag gick inte till affären i tofflorna, promise)