Mer Instagram
Publicerat den

Ja, eftersom jag inte har så stor lust att lätta mitt hjärta för tillfället, så får det bli fler Instagrambilder!
 
 
Köpt en efterlängtad bok.
 
 
Och den nyaste från serien jag samlar på.
 
 
Och en fultidning.
 
 
Tog lite bilder på mig själv.
 
 
Och stack iväg på påskfirande hos mormor och morfar!
 
 
Och det var soool!
 
 
Åh, sommartid. Som jag har saknat dig!!!
 
 
Något annat jag saknat sen jag var tonåring, är dessa chips. Världens bästa!
Jag är hysteriskt glad. Vi fick provsmak på jobbet.
Ni kan ju gissa vad min lunch blev...
 
 
En annan nyhet (fast Ranch är ju ingen nyhet egentligen) är dessa. Supergoda!
 
 
Och så en film från påsk, då min systerdotter verkligen bevisade att lite roar dom små. Hon var ju såklart roligast innan jag började filma. Sen får hon syn på mormor och morfar och skriker "titta!" "kolla!" och blir aningens frustrerad när det tar lite för lång tid innan de kopplar. Söta, underbara unge! (växla till HD-kvalle!)
(Undrar dock vem som hade roligast. Liten eller mamma och syrran..)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?