Kattfnatt
Publicerat den

Hörrni, jag tänker faktiskt inte be om ursäkt för dåligt bloggande. Jag har inte mått bra alls och det har väl inte ändrats så mycket. Dessutom hände en del saker som fick mig ur spel ett tag. Men jag hoppas ju såklart att ni stannar trots bristen på inlägg och bilder.
(var detta en ursäkt ändå?)
 

Men, ni ska få några bilder på mitt lilla (stora) monster. Mobilbilder, men mobilen är närmast och reser jag mig försvinner katten också. Det är stökigt just nu och katthår överallt, som ni kan se på mattan. Men det har sina orsaker. Och Nalle Puh-väskan är inte min, kände att jag ville klargöra det, himla viktigt (;
Han använder ALLT som kudde. Allt. Som underlag också för den delen.
Lägger jag en mobil/bok/annan valfri hård sak på sängen kan jag vara säker på att Balou placerat sig ovanpå det inom några sekunder. Samma med golvet. Är det helt tomt (haha, vem försöker jag lura, det är aldrig tomt) utom en grej, så ja, klart han lägger sig på den istället för den fluffiga mattan eller mjuka soffan. Knaskatt.
 
Förutom ljuslyktan funkar även min arm som kudde. Helst då jag sitter framför datorn och behöver använda just den armen.
Får han inte plats gör han sig plats. Han kan bli ganska kreativ. Kolla bara.
 
Typiskt kattbeteende, men de är ju så charmiga!
 
 
 
 
 
Ps. Jag har en massa inredningsplaner som jag äntligen kan börja genomföra nu. Jag avslöjar inget än, utan sparar allt så jag kan göra ett före och efter-inlägg!
 



aliengirl- artist, actor & dancer

Din katt värkar älska det mesta som du har. :)

Svar: Haha ja, han är inte så kräsen (;
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://aliengirllouise.blogg.se


Mamy

Lilla söta Balou.
Men vad har du emot min Nalle Puh väska? Den är ju jättefin ju

Svar: Lilla och lilla...Ja, jo, inte riktigt min stil kanske (;
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://lazycat64.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?