Long time no see
Publicerat den

Ja det är ju närmre en månad sedan jag skrev sist. Tiden bara rusar iväg. Jag har haft fullt upp med att redigera bröllopsbilderna och att må bajs. Men nu är iaf bilderna klara och ivägskickade så jag tänkte dela med mig av dom!
Såklart inga proffsbilder. Jag är ingen utbildad fotograf, aldrig fotat bröllop innan (knappt ens porträtt) och dessutom har jag världens sämsta självförtroende och vågar inte ta för mig. En bra mix känner jag. Det blev dessutom stressigt så jag hann inte ta några mer "konstnärliga" bilder tyvärr, men jag hoppas att de blev nöjda ändå.
Lite roliga skuggor i ansiktena här och var (syrran var så himla snäll och hjälpte mig med reflexskärmen, vilket jag också är nybörjare på, och den bländande ju stackarna hela tiden. Men de kämpade tappert med tårar sprutande åt höger och vänster!) men sånt händer. Jag har lärt mig en massa tills nästa gång (bröllop blir det nog inga fler, men gärna porträtt av alla dess slag)!
 
Så, bildbomb av några favvisar nu då.
 
 



johanna

åhh, mycket fina! jag älskar den sista, med ringarna liggandes i rosen.

Svar: Tack, tack, tack sötnos!
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://johannaspalats.blogg.se


Ia

vackert!!

Svar: Tack fina!!!
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://themeangreenmachine.wordpress.com


Jenny

Schnyggt!!

Svar: Well spank you! ^^
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://minimaxen.blogg.se


Mamy

De är ju kanonfina, fast det visste jag ju att de skulle bli ju. Är så stolt över dej, duktiga unge

Svar: Tack mamy! <3
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://lazycat64.blogspot.com


Anna madeinjapan.nu

Fina, fina du. Jag har nog också precis gått med på att fota mitt första bröllop och jag känner igen mig i allt du skriver. Har knappt fotat människor innan, knappt använt reflexskärm och så det där med självförtroendet. Vilken som så har jag kollat på alla bilder ovanför och blir jätteinspirerad - du är så duktig! Även bröllopsfotografer lär sig saker av varje bröllop och det allra, allra viktigaste när man fotar bröllop är ju att man får med känslan i bilderna. Och som du har lyckats med det. Vem bryr sig om att det är lite skuggor på några bilder när du verkligen fått med kärleken och glädjetårar, mannens nervösa min när han går in i kyrkan. Det är dom bilderna som man kommer komma tillbaka på och minnas den underbara dagen <3

Du gjorde ett fantastiskt jobb och det är inget jag säger för att vara snäll. Det är helt sant. Stor, stor kram!

Svar: Förlåt för att jag alltid tar sån tid på mig att svara, vet inte vad det är med mig.Blev rörd till tårar av din kommentar, du skall bara veta vad det betyder.
Alla ord faller liksom ur hjärnan så jag vet inte alls vad jag skall svara, tack låter så fjuttigt.

Jag förstår att du är nervös. Men jag har sett dina bilder och jag älskar varenda en av dom! (inte heller något jag säger för att vara snäll)
Ser verkligen fram emot att se dom om/när det blir av!
Jag tittade på tusen olika "konstnärliga" bröllopsbilder dagarna innan, och var så inspirerad. När dagen väl kom föll allt bort och allt var så stressigt. Det är väl typiskt?
Att inte kunna uppnå sina egna förväntningar (såklart inom rimliga gränser, jag vet att jag sätter för höga krav på mig själv och vill vara "bäst" på allt direkt annars känner jag mig sämst, det har ju inget att göra med att jag vill vara bättre än alla andra, bara uppfylla mina egna krav) är så himla frustrerande. Så därför tror jag att man skall försöka släppa det lite och ta det som det kommer, anpassa sig efter just den situationen du är i just då.
Det kommer gå jättebra, det är jag helt säker på.

Tack och åter tack för din fantastiskt fina kommentar <3
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://madeinjapan.nu/


Anna madeinjapan.nu

Du är jätteduktig <3 och en himla fin tjej!



URL: http://madeinjapan.nu/


Johanna Fåglund

Sv: Jag tycker att det är lättast att fota när dom sitter på fönstret. Är man ute får man leta jättenoga efter nån bra snöflina som sticker upp så den går att fota :P

Svar: Hm ja, det har du nog rätt i! Får testa det! ^^
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://stargirlphoto.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?