Herre på täppan
Publicerat den

Igår (ja nu blir det ju förrgår) så var jag ute och fotade i kvällssolen. Världens bästa ljus <3 Det blåste dock lite av och till, så det var svårt att få någon bra fokus. Och inte är ju djuren drillade till att sitta stilla heller... Så fort jag fått fokus så flög de iväg >< Men jag fick mig en hel del bra bilder ändå. Jag hittade verkligen världens bästa ställe, som roligt nog ligger precis där jag bor. Att jag inte tänkt på det innan. Det fanns hur många olika blomsorter som helst och det kryllade av humlor. Jag har inte haft någon speciell sommarkänsla innan, men jag blev helt översvallad där och då. Helt underbart!
Jag hittade även en grej som jag skall kika närmare på. Tänk vad lustigt, ibland så bara saker klaffar. Men det berättar jag inte om just nu.
Det blev i alla fall nästan 600 bilder och jag gick endast in på grund utav att minnet blev fullt. När jag sen satt i datorstolen kom jag på att jag ju har ett extraminne, mitt gamla. Äsch, det kanske var lika bra. Jag har då haft att göra. Nu är allt sorterat ner till 134 bilder, eller vad det nu var. De är alla redigerade och förminskade för att passa bloggen. Men jag skall sålla igenom minst en gång till. Det finns en massa som är snarlika varandra, men jag valde att fixa allt så jag kan jämföra lättare sen, vilka som håller bäst kvalité.
Men det får bli imorgon eller efter helgen, det blir lite fullt upp just nu. För en gångs skull.
 
Tills vidare får ni se den fina fajten mellan en nässelfjäril och en humla. Fajten om tisteln. Fjärilen vann..
Inga vidare skarpa bilder, men de är ju roliga!
På den första ser det ut som att humlan försöker knö sig fram likt ett envist barn haha. Medan fjärilen sitter och inte låtsas om någonting. (kan man säga så? Jag är lite trött och virrig nu)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?