Presenter till mig själv
Publicerat den

Förlåt för kassa bilder.

Men okej, det var ju inte bara en fotoväska (som mobilbilden avslöjade) som jag köpte, utan även detta:






En fotoväska (säger man så? Eller kanske kameraväska? Kamerautrustningsväska?) med en miljard fickor, som inte direkt syns på bilderna. Och skitsmart att man även kan öppna den uppifrån! Den är läskigt orange inne i (som bilden på Scandinavian Photo inte visade, men det stod i kommentarerna så jag var medveten om det när jag köpte den), men ruskigt bekväm och bra! Det lurar fack överallt, så risken är väl att jag överfyller den haha. Jag tror den mer är menad för en fullformat, så min lilla skit ser löjligt fjuttig ut i den.

Ett minneskort på 4 gb och en minneskortsväska. Så nu får mitt fjantiga 1 gb bo i väskan. Inte så nödvändigt med den väskan just nu, men jag planerar att köpa på mig fler kort i framtiden.

Och så det bästa av allt, Tamronobjektivet som jag har velat ha hur länge som helst! Åh, jag är så nöjd! Nu jäklar skall det fotas macro.