Splash
Publicerat den

Jag hade lite tråkigt förut. Bilderna blev inte så bra, men nu vet jag lite hur jag skall göra för att det skall bli bättre nästa gång. J har tagit tillbaka sin blixt, så jag är fast med den inbyggda, som suger. Jag har försökt att ha ett vitt papper framför i lite olika vinklar, men det är bara jobbigt för armen och att tejpa på direkt framför gör det bara för mörkt (inte orkar jag engagera mig heller för att få det bra). Så jag har bara använt ett par lampor som jag fick med när jag köpte min ministudio (som jag skall visa upp, snart). Kalasbra är dom!! Förutom att det är nästintill omöjligt att fånga vattnet någorlunda skarpt. En blixt fryser ju vattnet. Den kortaste slutartiden jag kan ha är inte bra nog. (högt ISO också, som ni kan se)
 
Och så kom jag på att jag hade gammal karamellfärg hemma. Det blev ju genast mycket roligare ^^
 
 





Anna

Haha, du är inte lite hård mot dig själv. Bilden blev häftig och som sagt, nu har du lärt dig ännu mer till nästa gång, men du är grym redan nu :}

Åh, hoppas det blir bättre för dig med de dåliga nyheterna. Stor kram!



URL: http://madeinjapan.nu


Anna madeinjapan.nu

Åh, äntligen kommer jag in på kommentarssidan. Du skrev ju en så otroligt, otroligt fin kommentar att jag fick tårar i ögonen. Önskar jag hade något vettigt svar, men det har jag nog inte. Men tack snälla för att du tog dig tid att svara. Du verkar vara en så otroligt fin människa. Stor, stor kram <3



URL: http://madeinjapan.nu/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?