Oredigerad fuling
Publicerat den

Idag var jag och J hos syrran och N och grillade. Hur mysigt som helst! Vi satt och myste i solen (och värmen!!), pratade, kollade på hästar, åt oss mätta och glada och så fotade jag såklart en massa.
Denna fulingen fastnade på bild. Bilden är helt oredigerad, men det ekar ju ganska tomt här på bloggen så jag tänkte ni kunde få en sneakpeek. Den är beskuren, och alltså zoomad. Kolla vad ful den är, flugsaker är fan inte upphetsande på nära håll. Okej, inte på långt håll heller. Yuck.





Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :)) När jag redigerar bilderna till en timelapse gör jag det i lightroom. Då kan man göra så redigeringen kommer på alla bilderna. Så jag slipper sitta med varje bild när det är så många :P Annars brukar jag använda photoshop till mina bilder.

Svar: Ja jag använder Lightroom till den mesta redigeringen faktiskt, och jag visste att man kunde köra samma redigering på alla bilder, men inte fattat hur. Efter du skrev detta gick jag in och kikade lite extra noga och hittade funktionen! Tack!
Och jag tycker det är jätteintressant med dina timelapse's, så jag hoppas verkligen det blir fler ^^
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://stargirlphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?