Skor
Publicerat den

Jag skrev ju för några dagar sedan att jag hade köpt skor. Här är dom! Och alltså, det blev ju hur bra som helst. Dessa kostade 399kr från början, men var sänkta till 199kr. De andra (bilden längst ner) kostade 499kr, men jag fick dom för 199kr. Dessutom, eftersom de är från Skopunkten, så får man tredje paret gratis (om man då känner för att betala fullpris för de andra två). Syrran behövde också skor, så det blev 200kr från henne. Sen gick jag med i deras Club Nilsongroup och fick 10% rabatt, vilket motsvarade 47kr (om jag minns rätt), dvs att frakten blev gratis ^^ (och jag fick allt 700kr billigare än det skulle kostat i fullpris)
Så, jag betalade alltså 100kr paret! Awesome!! (kilklackarna i min storlek är slutsålda nu, vilken tur jag hade)
Färgåtergivningen är kass, det var bedrövligt ljus när jag fotade förut. Men skorna hittar ni här och här.