Kan vi ta nya tag?
Publicerat den

 
 
 
Vet ni? Livet är jävligt. Förjävligt ibland. Jävligt roligt ibland. Ibland båda på samma gång.
Lite så är det väl nu.
Hatkärlek?
Omtumlande i vilket fall. I vissa fall på jävliga bra sätt.
Som att jag och N äntligen fick bli sambos på papper i VÅR nya lägenhet!
Och som vi har jobbat med den, kämpat för att få det vi vill ha, planerat och planerar. Jag har spenderat en hel lön på enbart inredning denna månaden. No fucking joke. Och mer skall det ju bli. Vi håller fortfarande på att bo in oss men vi har känt oss jävligt hemma sedan dag ett. Efter tolvslaget nu har vi redan bott här i en månad, men det känns som sjukt mycket längre!
Redan sen innan vi flyttade in fick vi tjuvkika och jag började redan på mitt planerade projekt att dokumentera hela förvandlingen.
Jag hoppas ni vill följa med på vår resa!
Allteftersom kommer jag uppdatera med bilder som hamnar i kategorin "inredning". Där kommer allt före, efter och under tiden att samlas. Kul va?
 
Nu blir det lite "HEJ NU SKALL JAG TA TAG I MIG SJÄLV OCH GÖRA OCH LOVA HUNDRA SAKER SOM JAG SEN INTE KOMMER KUNNA HÅLLA HAHAHA".
Jag vill och måste ta tag i gymmet igen och kanske delar med mig lite av framstegen därifrån. För fan va STOLT man känner sig när man ser förbättringar. Man orkar och man är stark! Heja!
Jag vill också ta upp fotograferandet igen. Men allt har sin tid.
 
Så, jag hoppas ni kan inspireras och ha lika kul som jag. Nu kör vi!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?