Besök hos Loppan
Publicerat den

Jag var hemma hos syrran och hennes man häromdagen. Eftersom att Nico har en "Millan-period" nu tänkte jag att det kunde vara kul att filma hur hon blir när jag kommer. Nu var hon dock mycket lugnare än andra gånger, då hon skrikit och skrattat och blivit helt galen haha.
Videon är felvänd, i olika videospelare på mobilen och datorn så är den oftast åt rätt håll, men på Youtube fick den för sig att krångla igen. Så ni får helt enkelt tilta era huvuden... (välj gärna HD-kvalité)
 
Hon tror för övrigt att det går att locka på allt och alla som om vi vore en katt. Knäppa unge <3
 
 
 
 



Malin

hon är ju för söt, alltså.
Hon ringde mej igår och då sa hon Mimi, mamma jajja
Jag fick bara prata med henne inte med mamma, bara så jag fattade det



URL: http://lazycat64.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?