Rolling in the deep
Publicerat den

Rea på choklad, jag slog till. Och konstaterade sen att jag inte är så förtjust i godis längre.
 
 
Sportat platt hår.. (och rynkor)
 
 
Hittade denna. Blir en fin vattenflaska/vas/vadsomhelst.
 
 
Har jobbat. Till och med ökat i tid.
 
 
Köpt spännande ostbågar som inte smakade så värst spännande.
 
 
Gick till jobbet i mina sommarskor. Regn när jag skall hem = blöta kalla fötter. Inte okej.
 
 
Testat rosé. Ingen hit. Var dessutom äventyrlig som valde finglaset..
 
 
Balou hjälper till när jag skall sminka mig. Jag klarar det ju knappast själv.
 
 
Och sen åkt iväg och firat denna lilla. <3
 
 
Som skall dra och gosa i håret när hon är trött.
 
 
Jag hade ett ansikte idag också..
 
 
Hon går i sin mosters fotspår. Helt rätt!
 
 
Dött av matkoma. Återuppstigit för att sen dö igen efter denna underbara tårta!
 
 
Ja, hon summerar väl denna dagen. Party!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?