Pumpin blood
Publicerat den

Underbart att kunna handla sent och det fortfarande är ljust ute.
 
 
Ytligt.
 
 
Kom mig äntligen för att börja städa igen.
 
 
Städsällskap.
 
 
Jag fick ett rum igen.
 
 
Älskar mitt jobb.
 
 
Svårt att acceptera att livet går vidare..
 
 
Det är någon bakom mina gardiner.
 
 
Det är någon bakom min tvätt.
 
 
Någon är under min soffa.
 
 
Det är någon bakom min gardin part två. En zombie dessutom.
 
 
On the road med Nik.
 
 
Hjälp. Alla pengar är borta.
 
 
På väg hemåt igen. Eller ja. Till Nik och Jenny.
 
 
Nico har hjälpt mig idag!
 
 
Jag och Nik har oljat. Det tar sig!
 
 
Min balkong skall äntligen bli fin.
 
 
Hur fint?!
 
 
Någon är idag i min låda.
 
 
Fint att vakna till.
 
 
Jag skulle kunna skylla på pms och/eller ensamhet, men vafan. Det är GOTT helt enkelt.
Orka behöva bortförklara sig. Ikväll skall jag skämma bort mig själv för att jag vill och kan!
 
 
Hej, jag har ett ansikte idag också.
 
 
Hittade denna så här skall lekas!
 
 
Now, let's get some sleep shall we?
 
 
Städar, rensar bland kläder och torterar grannarna med hög musik.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?