Me, myself and I
Publicerat den

Ja vafan, när jag ändå är igång och postar en massa inlägg så kan jag väl lika gärna slänga med ett par bilder på mig själv från i förrgår. Nästan helt osminkad dessutom. Jag tränar nämligen, på att våga visa mig utan smink. Eller ja, någorlunda utan smink. Affären är hittills så långt jag sträckt mig. Där kan jag gå in och ut snabbt, och dessutom gömma mig bakom mina solglasögon haha.

Här har jag på mig min nya efterlängtade (jag har velat ha den i många, många månader) B.B crème. Den blev inte så tokigt mörk som jag trodde, tack och lov. Jag hade ställt in mig på nyans bajs. Visst är den fortfarande mörk, men inte så det stör (tror jag). Dock täckte den inte bra alls. Det visste jag ju att den inte skulle göra, då det inte är en foundation, men jag hade nog hoppats på aningens bättre resultat. Men jag skall testa vidare och se hur den beter sig under mitt vanliga smink och i lite andra kombinationer. Det blir nog bra ^^

 

 

(min mobilkamera är otroligt snäll måste jag säga. Den får det alltid att se mycket bättre ut än vad det är)