Inhandlat
Publicerat den

För ett litet tag sedan roffade jag åt mig några Depend-lack. Ett quick and shine top coat, ett matte top coat och så ett vanligt i nyansen nr. 244. Bilden kan vara lite missvisande. Det är ett ganska ljust lack som faktiskt blev ganska tråkigt när det väl var på. Men jag har bara provat på en nagel så jag skall inte avvisa det än. Testade även det matta överlacket, men var inte så impad.

Samma dag fick jag ett gratisnummer av Damernas Värld i brevlådan, eftersom jag "gillat" dom på Facebook (endast för att få tidningen). Gäsp. Det var nog den tråkigaste tidning jag någonsin läst. Nu är jag i och för sig inte så värst intresserad av mode, men jag trodde det skulle vara lite mer intressant läsning faktiskt.






Anna

Hihi ja, visst var den söt. Tror jag köpte den för 49kr eller något i vintras haha :} mums, skickar lite grillat till dig. Men åh, jag gillar din design. Är så less på min, känns som tuggummi! haha

Svar: Oj vad billigt! Riktigt avundsjuk är jag haha, himla söt.
Oh, skicka lite vegetariskt då ^^
Haha tack. Men din design är ju superfin!
Min är ju en gratisdesign så jag kan ju inte/får inte ändra på så mycket ): Skulle vilja göra om en massa men då får jag nog ha en annan "grund" och sånt pallar jag inte haha. Jag blev ju skitglad när jag hittade denna (som jag säkert redan skrivit, jag är så glömsk) eftersom den liknade din lite haha.
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://madeinjapan.nu


Eleonore- Kokboksutmaningen

Underbart omslag med massa färg och inspiration :D

Va konstigt, jag kollade upp det men inte ska du behöva logga in med facebook? Det är ingen annan som gjort heller, prova igen vettja! :)

Svar: (hundra år för sent, sorry) Jag skall prova igen! ^^
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://fikamed.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?