Smink
Publicerat den

För ett tag sedan hade jag tråkigt. Jag skulle egentligen iväg till syrran för att grilla, men vädret blev dåligt. Eftersom jag redan hade börjat sminka mig, så tänkte jag att jag lika gärna kan prova paletten som jag fick i julas. Såhär blev det.

Bilderna blev lite för skarpa i Photoshop, men jag orkar inte ändra det nu. Och den sista är en "förstoring", så därför suger kvalitén på den. Ni får stå ut!
 



Eja

Ja, jag tycker också att det är mycket bättre än innan. Nu är designen dessutom mycket snyggare. höhö. Dock fungerar det inte för mig att få ett mail när någon svarat på min kommentar. Funkar det för dig? {provade att själv kommentera på min blogg och sedan svara på kommentaren}. Kodmallen tycker inte jag är så annorlunda. Bara att man kan ändra bakgrundfärg till ljus eller mörk.

{Svarar på denna kommentar både via svarsfunktionen och genom att skriva den direkt på din blogg utifall att något inte skulle funka :}



URL: http://lillskitrus.blogg.se


Eja

Ja, jag tycker också att det är mycket bättre än innan. Nu är designen dessutom mycket snyggare. höhö. Dock fungerar det inte för mig att få ett mail när någon svarat på min kommentar. Funkar det för dig? {provade att själv kommentera på min blogg och sedan svara på kommentaren}. Kodmallen tycker inte jag är så annorlunda. Bara att man kan ändra bakgrundfärg till ljus eller mörk.

{Svarar på denna kommentar både via svarsfunktionen och genom att skriva den direkt på din blogg utifall att något inte skulle funka :}

Svar: Ja designen ser verkligen mycket bättre ut!Hm ja jag fick allt ett mail när du svarade. Men det gäller väl bara oss som provar detta än så länge?
Nej, det med kodmallen funkade för mig nu, det måste ha varit nåt knas sist. ^^
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://lillskitrus.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?