Julklappar
Publicerat den

När vi ändå är inne på julklappar, denna paletten fick jag av syrran! Jag köpte en likadan till mamma och påpekade då för min syster att jag också ville ha en haha. Åh, jag sminkar mig sällan med annat än mascara (och foundation då, och bronzer ibland), men kanske jag vågar mig på lite ändring nu?
Förr experimenterade jag hejvilt, men så la jag av med det. Nu känner jag mig mest som en transvestit eller clown om det blir mer smink än det jag har till vardags. Eller som en liten flicka som hittat mammas sminklåda.
Men färger är ju kul! Och de kommer passa ypperligt till mina planerade fotosessioner. Yay!









Och så den underbaraste av alla parfymer! Juicy Couture Viva la juicy <3
Denna fick jag av min älskade J. BÄST! Han gav mig även ett nytt kamerastativ, men det är lite svårt att fota. Hur bra är inte han?



Eleonore- Kokboksutmaningen!

Detta är verkligen min favoritparfym just nu! Den doftar ju ljuvligt :D



Haha precis, man får snabbt skicka ett rättande sms så man inte hamnar på någon svensk version till den sidan ;)



Ja klart du kan skippa baconet, man kan ha i massor av goda saker! Kan tänka mig att göra soltorkade tomater och mozzarella eller något med fetaost istället :)



URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?