Ingen snö och inget tö
Publicerat den

Är det bara jag som gillar detta med plusgraderna? Visst, jag hade kunnat tänkt mig lite minus och snö på jul, men annars? Nä.
I vanliga fall tycker jag ju såklart att en vinter skall vara just en vinter. Precis som att alla andra årstider skall vara så som de "skall" vara.
Men just i år är jag så tacksam. Ingen rejäl kyla, ingen snö, inte halt. Snålblåsten däremot kunde ju fara och flyga (haha).
Jag tror det är för att de två senaste vintrarna har varit så extrema. De har gjort mig "mätt" på vintern. Lagom är ju bäst, om man skall vara sådär tråkigt svensk.
Det skulle inte förvåna mig om januari och februari blir riktigt kalla och jävliga, men tills dess är jag glad. Och lättad. Det är min första vinter med egen bil, visst att erfarenheten är bra, men jag tar det hellre nästa vinter då jag känner mig säkrare bakom ratten.



Eleonore

Innan jul längtade jag efter minusgrader och snö, men nu kan jag gärna hoppa över vintern och gå direkt på våren :D Har knappt haft minusgrader här än!



URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?