Vyer från en busskur
Publicerat den

 
 
Så här kan det se ut en regnig kväll i början av augusti, sittandes i en busskur. Mitt jobb.



Johanna Fåglund - Foto

Sv: Det är ingen fara, fråga på hur mycket du vill :))
Jag har köpt mina färgade papper på Panduro, fast i butiken. Där kan man köpa ett av en färg. Det kanske finns på Gallerix eller Bokia och liknande affärer också, har inte så jättebra koll.

Jag använder Photoshop CS5 och där finns det en bra funktion som man lätt kan ta bort saker ur bilden med. "Content aware fill" kallas den. Sök på google för att se hur man gör, väldigt enkelt är det iaf :))

Svar: Åh vad snäll du är som tar dig tid att svara!
Men vad bra! Jag skall ändå till ett ställe som har Panduro, så då får jag knalla in där ock kika ^^

Oh, det måste jag kika upp. Tack!
inspirationisthekey.blogg.se



URL: http://stargirlphoto.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?